Hlavní menu
Přihlášení

Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře!

Inzerce
Auta
Literatura
Náhradní díly
Ostatní
Seznam rubrik
Informace
Založeno: 21.11.2009

Copyright Luboš Balcar, 2009
Technické informace

Hlavní technické údaje vozu Aero Minor II

Hlavní technické údaje Aero Minor II platné pro osobní vůz s karosérií tudor.

Rozměry:
Délka 4040 mm
Šířka 1420 mm
Výška 1460 mm
Rozvor 2300 mm
Rozchod vpředu 1120 mm
Rozchod vzadu 1120 mm
Světlá výška 175 mm
Hmotnosti:
Hmotnost chassis 375 kg
Pohotovostní hmotnost 710 kg
Dovolené zatížení 320 kg
Jízdní vlastnosti:
Nejvyšší rychlost na rovině 90 km/h
Trvalá rychlost na tehdejší dálnici 75 km/h
Nejmenší rychlost na přímý záběr 25 km/h
Rychlost na přímý záběr při otáčkách motoru 1000 ot/min 21,7 km/h
Spotřeba paliva při rychlosti 50 až 60 km/h na rovině 7 až 7,5 l/100 km
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 1. rychlost 23,2 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 2. rychlost 10,4 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 3. rychlost 5,8 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 4. rychlost 3,86 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - zpátečka 23,2 %
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 1. rychlost 247 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 2. rychlost 122 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 3. rychlost 76 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 4. rychlost 58 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - zpátečka 247 kg
Nejmenší průměr rejdu 8,5 m
Motor:
Druh benzinový dvoudobý s vratným vyplachováním
Vrtání 70 mm
Zdvih 80 mm
Objem válců 615,75 ccm
Počet válců 2 v řadě
Maximální výkon při 3500 ot/min 20 koní
Maximální kroutící moment při 2200 ot/min 4,7 kgm
Nejmenší měrná spotřeba paliva 325 g/kh
Největší rychlost pístu při 3500 ot/min 9,35 m/s
Počet a druh klikových ložisek 2 válečková a 1 kuličkové
Karburátor Solex 30-AHR nebo 30-UAHD
Chlazení motoru thermosyfonové
Mazání motoru olejem přidávaným do paliva v poměru 1 : 25
Převody:
Spojka suchá, kotoučová, jednolamelová
Počet převodových stupňů 4 vpřed, 1 vzad
Převodový poměr - I. stupeň 1 : 3,42
Převodový poměr - II. stupeň 1 : 1,68
Převodový poměr - III. stupeň 1 : 1,1
Převodový poměr - IV. stupeň 1 : 0,83
Převodový poměr - Zpětný chod 1 : 3,42
Stálý převod rozvodovky 1 : 5,5
Nápravy:
Přední náprava příčný paralelogram, nahoře příčné listové péro, dole 2 trojúhleníková výkyvná ramena, tlumení nárazů teleskopickými kapalinovými tlumiči
Zadní náprava podílně vykyvující ramena, na nichž jsou upevněna zadní kola, pérování příčným listovým pérem, tlumení nárazů kapalinovými tlumiči
Převodové soukolí k pohonu přední nápravy kuželová kola s ozubením Gleason
Diferenciál kuželový
Kola a pneumatiky:
Kola disková s 5 připevňovanými šrouby
Ráfek 3,00 D x 16
Pláště 4,75 - 16
Tlak vzduchu v pneumatikách 1,4 at v zimě, 1,25 at v létě
Náhradní kolo jedno, umístěné ve zvláštním prostoru v kufru
Brzdy:
Nožní brzda přímočinná, kapalinová, čelisťová vnitřní na všechna 4 kola
Ruční brzda přímočinná, mechanická,čelisťová vnitřní na zadní kola
Řízení:
Druh pastorkem řízení s hřebenem (ozubenou tyčí)
Benzinová nádrž:
Obsah 25 litrů
Doprava paliva samospádem
Rám:
Konstrukce nosník čtyřhranného průřezu je v přední části rozvidlen a rozvidlená část vyztužena příčkou a postranicemi, takže i v rozvidlení má rám uzavřený profil; v rozvidlené části rámu je uloženo celé hnací ústrojí vozidla na pružných (pryžových) podložkách
Mazání podvozku maznicemi
Náplně:
Voda v chladiči 10 l
Olej v převodové skříni 1,75 l
Brzdová kapalina 0,8 l
Olej v teleskopickém tlumiči 100 ccm
Olej v pákovém tlumiči 100 ccm
Elektrické zařízení a příslušenství:
Zapalování dynamo-bateriové 6V
Zapalovací cívka dvě, PAL-Magneton
Zapalovací svíčky PAL 14/175
Přerušovač PAL-Magneton
Regulace okamžiku zážehu samočinná
Spouštěč PAL-Magneton průměr 90, typ 10,46 6V, 0,4 k
Dynamo PAL-Magneton DAC 130, 6V, 2200 ot/min
Akumulátorová baterie olověná, 6V, 60 Ah

Sdílet

[Akt. známka: 4,67 / Počet hlasů: 3] 1 2 3 4 5
| Autor: Luboš Balcar | Vydáno dne 17. 10. 2010 | 1721 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
Vyhledávání
Ankety
Líbí se Vám automobil Aero Minor II.

Je super! (552 hl.)
 
Na svou dobu dobrý. (361 hl.)
 
Běžný auto. (288 hl.)
 
To opravdu někdo vyrobil??? (322 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 1523
Novinky
24.12.2011: Aero Minor Saharou
Byl přidán článek z časopisu Auto 1/1948 Aero Minor Saharou.

11.11.2011: Aero Minor II - Sodomka
Byl přidán článek z časopisu MotorJournal 1,2/2003 Aero Minor II - Sodomka.

27.10.2011: Procházka výstavou
Byl přidán zkrácený článek z časopisu Auto 11/1947 Procházka výstavou.

07.02.2011: Zašlapaný Minor
Byl přidán článek z časopisu MotorJournal Zašlapaný Aero Minor.

04.01.2010: Diskusní fórum
Dnešního dne bylo zprovozněno Diskusní fórum.
On-line
Právě je připojených:
1 človek.
Přístupy
Celkem40504
Prosinec3503
Dnes8
Online1
Kalendář
<<  Prosinec  >>
PoÚtStČtSoNe
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31       

Stránky o automobilu Aero Minor II. Výroba: n. p. LET - závody Jinonice a Letňany, Československo, 1946 - 1951. Využíváme phpRS.

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server