Hlavní technické údaje Aero Minor II platné pro osobní vůz s karosérií tudor.
Rozměry: |
Délka |
4040 mm |
?ířka |
1420 mm |
Vý?ka |
1460 mm |
Rozvor |
2300 mm |
Rozchod vpředu |
1120 mm |
Rozchod vzadu |
1120 mm |
Světlá vý?ka |
175 mm |
Hmotnosti: |
Hmotnost chassis |
375 kg |
Pohotovostní hmotnost |
710 kg |
Dovolené zatí?ení |
320 kg |
Jízdní vlastnosti: |
Nejvy??í rychlost na rovině |
90 km/h |
Trvalá rychlost na tehdej?í dálnici |
75 km/h |
Nejmen?í rychlost na přímý záběr |
25 km/h |
Rychlost na přímý záběr při otáčkách motoru 1000 ot/min |
21,7 km/h |
Spotřeba paliva při rychlosti 50 a? 60 km/h na rovině |
7 a? 7,5 l/100 km |
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 1. rychlost |
23,2 % |
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 2. rychlost |
10,4 % |
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 3. rychlost |
5,8 % |
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 4. rychlost |
3,86 % |
Stoupavost plně obsazeného vozidla - zpátečka |
23,2 % |
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 1. rychlost |
247 kg |
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 2. rychlost |
122 kg |
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 3. rychlost |
76 kg |
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 4. rychlost |
58 kg |
Suvná síla plně obsazeného vozidla - zpátečka |
247 kg |
Nejmen?í průměr rejdu |
8,5 m |
Motor: |
Druh |
benzinový dvoudobý s vratným vyplachováním |
Vrtání |
70 mm |
Zdvih |
80 mm |
Objem válců |
615,75 ccm |
Počet válců |
2 v řadě |
Maximální výkon při 3500 ot/min |
20 koní |
Maximální kroutící moment při 2200 ot/min |
4,7 kgm |
Nejmen?í měrná spotřeba paliva |
325 g/kh |
Největ?í rychlost pístu při 3500 ot/min |
9,35 m/s |
Počet a druh klikových lo?isek |
2 válečková a 1 kuličkové |
Karburátor |
Solex 30-AHR nebo 30-UAHD |
Chlazení motoru |
thermosyfonové |
Mazání motoru |
olejem přidávaným do paliva v poměru 1 : 25 |
Převody: |
Spojka |
suchá, kotoučová, jednolamelová |
Počet převodových stupňů |
4 vpřed, 1 vzad |
Převodový poměr - I. stupeň |
1 : 3,42 |
Převodový poměr - II. stupeň |
1 : 1,68 |
Převodový poměr - III. stupeň |
1 : 1,1 |
Převodový poměr - IV. stupeň |
1 : 0,83 |
Převodový poměr - Zpětný chod |
1 : 3,42 |
Stálý převod rozvodovky |
1 : 5,5 |
Nápravy: |
Přední náprava |
příčný paralelogram, nahoře příčné listové péro, dole 2 trojúhleníková výkyvná ramena, tlumení nárazů teleskopickými kapalinovými tlumiči |
Zadní náprava |
podílně vykyvující ramena, na nich? jsou upevněna zadní kola, pérování příčným listovým pérem, tlumení nárazů kapalinovými tlumiči |
Převodové soukolí k pohonu přední nápravy |
ku?elová kola s ozubením Gleason |
Diferenciál |
ku?elový |
Kola a pneumatiky: |
Kola |
disková s 5 připevňovanými ?rouby |
Ráfek |
3,00 D x 16 |
Plá?tě |
4,75 - 16 |
Tlak vzduchu v pneumatikách |
1,4 at v zimě, 1,25 at v létě |
Náhradní kolo |
jedno, umístěné ve zvlá?tním prostoru v kufru |
Brzdy: |
No?ní brzda |
přímočinná, kapalinová, čelis?ová vnitřní na v?echna 4 kola |
Ruční brzda |
přímočinná, mechanická,čelis?ová vnitřní na zadní kola |
Řízení: |
Druh |
pastorkem řízení s hřebenem (ozubenou tyčí) |
Benzinová nádr?: |
Obsah |
25 litrů |
Doprava paliva |
samospádem |
Rám: |
Konstrukce |
nosník čtyřhranného průřezu je v přední části rozvidlen a rozvidlená část vyztu?ena příčkou a postranicemi, tak?e i v rozvidlení má rám uzavřený profil; v rozvidlené části rámu je ulo?eno celé hnací ústrojí vozidla na pru?ných (pry?ových) podlo?kách |
Mazání podvozku |
maznicemi |
Náplně: |
Voda v chladiči |
10 l |
Olej v převodové skříni |
1,75 l |
Brzdová kapalina |
0,8 l |
Olej v teleskopickém tlumiči |
100 ccm |
Olej v pákovém tlumiči |
100 ccm |
Elektrické zařízení a příslu?enství: |
Zapalování |
dynamo-bateriové 6V |
Zapalovací cívka |
dvě, PAL-Magneton |
Zapalovací svíčky |
PAL 14/175 |
Přeru?ovač |
PAL-Magneton |
Regulace okam?iku zá?ehu |
samočinná |
Spou?těč |
PAL-Magneton průměr 90, typ 10,46 6V, 0,4 k |
Dynamo |
PAL-Magneton DAC 130, 6V, 2200 ot/min |
Akumulátorová baterie |
olověná, 6V, 60 Ah |