Hlavní menu
Přihlá?ení

Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře!

Inzerce
Auta
Literatura
Náhradní díly
Ostatní
Seznam rubrik
Informace
Zalo?eno: 21.11.2009

Copyright Lubo? Balcar, 2009
Technické informace

Hlavní technické údaje vozu Aero Minor II

Hlavní technické údaje Aero Minor II platné pro osobní vůz s karosérií tudor.

Rozměry:
Délka 4040 mm
?ířka 1420 mm
Vý?ka 1460 mm
Rozvor 2300 mm
Rozchod vpředu 1120 mm
Rozchod vzadu 1120 mm
Světlá vý?ka 175 mm
Hmotnosti:
Hmotnost chassis 375 kg
Pohotovostní hmotnost 710 kg
Dovolené zatí?ení 320 kg
Jízdní vlastnosti:
Nejvy??í rychlost na rovině 90 km/h
Trvalá rychlost na tehdej?í dálnici 75 km/h
Nejmen?í rychlost na přímý záběr 25 km/h
Rychlost na přímý záběr při otáčkách motoru 1000 ot/min 21,7 km/h
Spotřeba paliva při rychlosti 50 a? 60 km/h na rovině 7 a? 7,5 l/100 km
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 1. rychlost 23,2 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 2. rychlost 10,4 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 3. rychlost 5,8 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 4. rychlost 3,86 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - zpátečka 23,2 %
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 1. rychlost 247 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 2. rychlost 122 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 3. rychlost 76 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 4. rychlost 58 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - zpátečka 247 kg
Nejmen?í průměr rejdu 8,5 m
Motor:
Druh benzinový dvoudobý s vratným vyplachováním
Vrtání 70 mm
Zdvih 80 mm
Objem válců 615,75 ccm
Počet válců 2 v řadě
Maximální výkon při 3500 ot/min 20 koní
Maximální kroutící moment při 2200 ot/min 4,7 kgm
Nejmen?í měrná spotřeba paliva 325 g/kh
Největ?í rychlost pístu při 3500 ot/min 9,35 m/s
Počet a druh klikových lo?isek 2 válečková a 1 kuličkové
Karburátor Solex 30-AHR nebo 30-UAHD
Chlazení motoru thermosyfonové
Mazání motoru olejem přidávaným do paliva v poměru 1 : 25
Převody:
Spojka suchá, kotoučová, jednolamelová
Počet převodových stupňů 4 vpřed, 1 vzad
Převodový poměr - I. stupeň 1 : 3,42
Převodový poměr - II. stupeň 1 : 1,68
Převodový poměr - III. stupeň 1 : 1,1
Převodový poměr - IV. stupeň 1 : 0,83
Převodový poměr - Zpětný chod 1 : 3,42
Stálý převod rozvodovky 1 : 5,5
Nápravy:
Přední náprava příčný paralelogram, nahoře příčné listové péro, dole 2 trojúhleníková výkyvná ramena, tlumení nárazů teleskopickými kapalinovými tlumiči
Zadní náprava podílně vykyvující ramena, na nich? jsou upevněna zadní kola, pérování příčným listovým pérem, tlumení nárazů kapalinovými tlumiči
Převodové soukolí k pohonu přední nápravy ku?elová kola s ozubením Gleason
Diferenciál ku?elový
Kola a pneumatiky:
Kola disková s 5 připevňovanými ?rouby
Ráfek 3,00 D x 16
Plá?tě 4,75 - 16
Tlak vzduchu v pneumatikách 1,4 at v zimě, 1,25 at v létě
Náhradní kolo jedno, umístěné ve zvlá?tním prostoru v kufru
Brzdy:
No?ní brzda přímočinná, kapalinová, čelis?ová vnitřní na v?echna 4 kola
Ruční brzda přímočinná, mechanická,čelis?ová vnitřní na zadní kola
Řízení:
Druh pastorkem řízení s hřebenem (ozubenou tyčí)
Benzinová nádr?:
Obsah 25 litrů
Doprava paliva samospádem
Rám:
Konstrukce nosník čtyřhranného průřezu je v přední části rozvidlen a rozvidlená část vyztu?ena příčkou a postranicemi, tak?e i v rozvidlení má rám uzavřený profil; v rozvidlené části rámu je ulo?eno celé hnací ústrojí vozidla na pru?ných (pry?ových) podlo?kách
Mazání podvozku maznicemi
Náplně:
Voda v chladiči 10 l
Olej v převodové skříni 1,75 l
Brzdová kapalina 0,8 l
Olej v teleskopickém tlumiči 100 ccm
Olej v pákovém tlumiči 100 ccm
Elektrické zařízení a příslu?enství:
Zapalování dynamo-bateriové 6V
Zapalovací cívka dvě, PAL-Magneton
Zapalovací svíčky PAL 14/175
Přeru?ovač PAL-Magneton
Regulace okam?iku zá?ehu samočinná
Spou?těč PAL-Magneton průměr 90, typ 10,46 6V, 0,4 k
Dynamo PAL-Magneton DAC 130, 6V, 2200 ot/min
Akumulátorová baterie olověná, 6V, 60 Ah

Sdílet

[Akt. známka: 4,67 / Počet hlasů: 3] 1 2 3 4 5
| Autor: Lubo? Balcar | Vydáno dne 17. 10. 2010 | 2334 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
Vyhledávání
Ankety
Líbí se Vám automobil Aero Minor II.

Je super! (862 hl.)
 
Na svou dobu dobrý. (549 hl.)
 
Bě?ný auto. (456 hl.)
 
To opravdu někdo vyrobil??? (537 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 2404
Novinky
24.12.2011: Aero Minor Saharou
Byl přidán článek z časopisu Auto 1/1948 Aero Minor Saharou.

11.11.2011: Aero Minor II - Sodomka
Byl přidán článek z časopisu MotorJournal 1,2/2003 Aero Minor II - Sodomka.

27.10.2011: Procházka výstavou
Byl přidán zkrácený článek z časopisu Auto 11/1947 Procházka výstavou.

07.02.2011: Za?lapaný Minor
Byl přidán článek z časopisu MotorJournal Za?lapaný Aero Minor.

04.01.2010: Diskusní fórum
Dne?ního dne bylo zprovozněno Diskusní fórum.
On-line
Právě je připojených:
1 človek.
Přístupy
Celkem124628
Březen10776
Dnes23
Online1
Kalendář
<<  Březen  >>
PoÚtStČtSoNe
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Stránky o automobilu Aero Minor II. Výroba: n. p. LET - závody Jinonice a Letňany, Československo, 1946 - 1951. Využíváme phpRS.

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server