Hlavní technické údaje vozu Aero Minor II

Autor: Luboš Balcar <lubos.balcar(at)c-mail.cz>, Téma: Technické informace, Vydáno dne: 17. 10. 2010

Hlavní technické údaje Aero Minor II platné pro osobní vůz s karosérií tudor.

Rozměry:
Délka 4040 mm
Šířka 1420 mm
Výška 1460 mm
Rozvor 2300 mm
Rozchod vpředu 1120 mm
Rozchod vzadu 1120 mm
Světlá výška 175 mm
Hmotnosti:
Hmotnost chassis 375 kg
Pohotovostní hmotnost 710 kg
Dovolené zatížení 320 kg
Jízdní vlastnosti:
Nejvyšší rychlost na rovině 90 km/h
Trvalá rychlost na tehdejší dálnici 75 km/h
Nejmenší rychlost na přímý záběr 25 km/h
Rychlost na přímý záběr při otáčkách motoru 1000 ot/min 21,7 km/h
Spotřeba paliva při rychlosti 50 až 60 km/h na rovině 7 až 7,5 l/100 km
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 1. rychlost 23,2 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 2. rychlost 10,4 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 3. rychlost 5,8 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 4. rychlost 3,86 %
Stoupavost plně obsazeného vozidla - zpátečka 23,2 %
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 1. rychlost 247 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 2. rychlost 122 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 3. rychlost 76 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 4. rychlost 58 kg
Suvná síla plně obsazeného vozidla - zpátečka 247 kg
Nejmenší průměr rejdu 8,5 m
Motor:
Druh benzinový dvoudobý s vratným vyplachováním
Vrtání 70 mm
Zdvih 80 mm
Objem válců 615,75 ccm
Počet válců 2 v řadě
Maximální výkon při 3500 ot/min 20 koní
Maximální kroutící moment při 2200 ot/min 4,7 kgm
Nejmenší měrná spotřeba paliva 325 g/kh
Největší rychlost pístu při 3500 ot/min 9,35 m/s
Počet a druh klikových ložisek 2 válečková a 1 kuličkové
Karburátor Solex 30-AHR nebo 30-UAHD
Chlazení motoru thermosyfonové
Mazání motoru olejem přidávaným do paliva v poměru 1 : 25
Převody:
Spojka suchá, kotoučová, jednolamelová
Počet převodových stupňů 4 vpřed, 1 vzad
Převodový poměr - I. stupeň 1 : 3,42
Převodový poměr - II. stupeň 1 : 1,68
Převodový poměr - III. stupeň 1 : 1,1
Převodový poměr - IV. stupeň 1 : 0,83
Převodový poměr - Zpětný chod 1 : 3,42
Stálý převod rozvodovky 1 : 5,5
Nápravy:
Přední náprava příčný paralelogram, nahoře příčné listové péro, dole 2 trojúhleníková výkyvná ramena, tlumení nárazů teleskopickými kapalinovými tlumiči
Zadní náprava podílně vykyvující ramena, na nichž jsou upevněna zadní kola, pérování příčným listovým pérem, tlumení nárazů kapalinovými tlumiči
Převodové soukolí k pohonu přední nápravy kuželová kola s ozubením Gleason
Diferenciál kuželový
Kola a pneumatiky:
Kola disková s 5 připevňovanými šrouby
Ráfek 3,00 D x 16
Pláště 4,75 - 16
Tlak vzduchu v pneumatikách 1,4 at v zimě, 1,25 at v létě
Náhradní kolo jedno, umístěné ve zvláštním prostoru v kufru
Brzdy:
Nožní brzda přímočinná, kapalinová, čelisťová vnitřní na všechna 4 kola
Ruční brzda přímočinná, mechanická,čelisťová vnitřní na zadní kola
Řízení:
Druh pastorkem řízení s hřebenem (ozubenou tyčí)
Benzinová nádrž:
Obsah 25 litrů
Doprava paliva samospádem
Rám:
Konstrukce nosník čtyřhranného průřezu je v přední části rozvidlen a rozvidlená část vyztužena příčkou a postranicemi, takže i v rozvidlení má rám uzavřený profil; v rozvidlené části rámu je uloženo celé hnací ústrojí vozidla na pružných (pryžových) podložkách
Mazání podvozku maznicemi
Náplně:
Voda v chladiči 10 l
Olej v převodové skříni 1,75 l
Brzdová kapalina 0,8 l
Olej v teleskopickém tlumiči 100 ccm
Olej v pákovém tlumiči 100 ccm
Elektrické zařízení a příslušenství:
Zapalování dynamo-bateriové 6V
Zapalovací cívka dvě, PAL-Magneton
Zapalovací svíčky PAL 14/175
Přerušovač PAL-Magneton
Regulace okamžiku zážehu samočinná
Spouštěč PAL-Magneton průměr 90, typ 10,46 6V, 0,4 k
Dynamo PAL-Magneton DAC 130, 6V, 2200 ot/min
Akumulátorová baterie olověná, 6V, 60 Ah

Sdílet