Hlavní technické údaje Aero Minor II platné pro osobní vůz s karosérií tudor.
Rozměry: | |
---|---|
Délka | 4040 mm |
?ířka | 1420 mm |
Vý?ka | 1460 mm |
Rozvor | 2300 mm |
Rozchod vpředu | 1120 mm |
Rozchod vzadu | 1120 mm |
Světlá vý?ka | 175 mm |
Hmotnosti: | |
Hmotnost chassis | 375 kg |
Pohotovostní hmotnost | 710 kg |
Dovolené zatí?ení | 320 kg |
Jízdní vlastnosti: | |
Nejvy??í rychlost na rovině | 90 km/h |
Trvalá rychlost na tehdej?í dálnici | 75 km/h |
Nejmen?í rychlost na přímý záběr | 25 km/h |
Rychlost na přímý záběr při otáčkách motoru 1000 ot/min | 21,7 km/h |
Spotřeba paliva při rychlosti 50 a? 60 km/h na rovině | 7 a? 7,5 l/100 km |
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 1. rychlost | 23,2 % |
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 2. rychlost | 10,4 % |
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 3. rychlost | 5,8 % |
Stoupavost plně obsazeného vozidla - 4. rychlost | 3,86 % |
Stoupavost plně obsazeného vozidla - zpátečka | 23,2 % |
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 1. rychlost | 247 kg |
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 2. rychlost | 122 kg |
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 3. rychlost | 76 kg |
Suvná síla plně obsazeného vozidla - 4. rychlost | 58 kg |
Suvná síla plně obsazeného vozidla - zpátečka | 247 kg |
Nejmen?í průměr rejdu | 8,5 m |
Motor: | |
Druh | benzinový dvoudobý s vratným vyplachováním |
Vrtání | 70 mm |
Zdvih | 80 mm |
Objem válců | 615,75 ccm |
Počet válců | 2 v řadě |
Maximální výkon při 3500 ot/min | 20 koní |
Maximální kroutící moment při 2200 ot/min | 4,7 kgm |
Nejmen?í měrná spotřeba paliva | 325 g/kh |
Největ?í rychlost pístu při 3500 ot/min | 9,35 m/s |
Počet a druh klikových lo?isek | 2 válečková a 1 kuličkové |
Karburátor | Solex 30-AHR nebo 30-UAHD |
Chlazení motoru | thermosyfonové |
Mazání motoru | olejem přidávaným do paliva v poměru 1 : 25 |
Převody: | |
Spojka | suchá, kotoučová, jednolamelová |
Počet převodových stupňů | 4 vpřed, 1 vzad |
Převodový poměr - I. stupeň | 1 : 3,42 |
Převodový poměr - II. stupeň | 1 : 1,68 |
Převodový poměr - III. stupeň | 1 : 1,1 |
Převodový poměr - IV. stupeň | 1 : 0,83 |
Převodový poměr - Zpětný chod | 1 : 3,42 |
Stálý převod rozvodovky | 1 : 5,5 |
Nápravy: | |
Přední náprava | příčný paralelogram, nahoře příčné listové péro, dole 2 trojúhleníková výkyvná ramena, tlumení nárazů teleskopickými kapalinovými tlumiči |
Zadní náprava | podílně vykyvující ramena, na nich? jsou upevněna zadní kola, pérování příčným listovým pérem, tlumení nárazů kapalinovými tlumiči |
Převodové soukolí k pohonu přední nápravy | ku?elová kola s ozubením Gleason |
Diferenciál | ku?elový |
Kola a pneumatiky: | |
Kola | disková s 5 připevňovanými ?rouby |
Ráfek | 3,00 D x 16 |
Plá?tě | 4,75 - 16 |
Tlak vzduchu v pneumatikách | 1,4 at v zimě, 1,25 at v létě |
Náhradní kolo | jedno, umístěné ve zvlá?tním prostoru v kufru |
Brzdy: | |
No?ní brzda | přímočinná, kapalinová, čelis?ová vnitřní na v?echna 4 kola |
Ruční brzda | přímočinná, mechanická,čelis?ová vnitřní na zadní kola |
Řízení: | |
Druh | pastorkem řízení s hřebenem (ozubenou tyčí) |
Benzinová nádr?: | |
Obsah | 25 litrů |
Doprava paliva | samospádem |
Rám: | |
Konstrukce | nosník čtyřhranného průřezu je v přední části rozvidlen a rozvidlená část vyztu?ena příčkou a postranicemi, tak?e i v rozvidlení má rám uzavřený profil; v rozvidlené části rámu je ulo?eno celé hnací ústrojí vozidla na pru?ných (pry?ových) podlo?kách |
Mazání podvozku | maznicemi |
Náplně: | |
Voda v chladiči | 10 l |
Olej v převodové skříni | 1,75 l |
Brzdová kapalina | 0,8 l |
Olej v teleskopickém tlumiči | 100 ccm |
Olej v pákovém tlumiči | 100 ccm |
Elektrické zařízení a příslu?enství: | |
Zapalování | dynamo-bateriové 6V |
Zapalovací cívka | dvě, PAL-Magneton |
Zapalovací svíčky | PAL 14/175 |
Přeru?ovač | PAL-Magneton |
Regulace okam?iku zá?ehu | samočinná |
Spou?těč | PAL-Magneton průměr 90, typ 10,46 6V, 0,4 k |
Dynamo | PAL-Magneton DAC 130, 6V, 2200 ot/min |
Akumulátorová baterie | olověná, 6V, 60 Ah |